Bättre sent...

än aldrig som man brukar säga!!
Det tog en jävla tid innan jag hann ta lite bilder på grejerna vi handlade idag. Min slarver till sambo hade slarvat bort ett viktigt papper som var till hans andra bil, ett sånt här ägarbytspapper och den var helt spårlöst borta! jag gick igenom alla papper som jag kunde tänkas hitta. Kändes som om jag vände upp och ner på hela lägenheten i princip :P  blev så jävla irriterad på honom! Alltid samma visa varenda gång när man ska ha nåt, då är det bara borta!... Suck....
Men som tur var hade Thomas städat ur firmabilen idag och kom upp med lite papper, och tror ni inte att det jävla pappret ligger ihop vikt mitt framför näsan på oss båda, då har jag letat som en tok i 1 timme för att hitta skiten.. Jag la ut hans andra bil på blocket ikväll nämligen och efter en ca halvtimme så ringer det en som är intresserad. Så vi fick 1000:- i handpenning tills vi skulle hitta pappret tills i morgon. Men nu har vi ju hittat pappret, skönt det!

Så nu har jag faktiskt innan jag satte mig här fotat.Vill ni se? Det får ni inte!! Haha.. Kika in dom här nere ↓


Gummistövlar för 99:- och ett par gympaskor för 149:- köpta på Skopunkten




En grå beige jacka för 249:- på H&M



En rosa mössa för 39:- tror jag den kostade köpt på H&M



Regnjacka och byxa för halva priset 250:- köpt på Intersport



En ryggsäck för 79:- köpt på ÖoB



Två par stetchbyxor för 99:-/st från H&M



Så det var allt.. Resten av bilderna som Alicia fick i present lägger jag kanske upp i morgon. Orkar inte just nu!
Är bajstrött... Måste gå och sova om jag ska orka upp till förskolan i morgon! Vi får se hur Alicia är i morgon.

Hoppas ni andra sover gott i era sängar! Godnatt

Kommentera här: