Finns det någon som kan?

Jag vet mycket väl att jag borde byta design!! I allafall byta kort på Alicia då hon var bebis på kortet som syns nu och hon är ju mycket större än så.
men jag vet inte hur man gör. Hon som fixade min design har jag ingen kontakt med längre. :(
Och jag har frågat min syster, men hon vet inte hur man gör heller :S

Vill verkligen ha nån annan design, men jag vet inte hur man gör! Är så jävla kass på det och när jag ska lära mig nåt nytt så är jag sju helvetes trög så det skriker om det :D haha! Det är sant alltså..

Så finns det nån som känner sig manad att vilja hjälpa mig???
Jag skulle vilja ha en helt ny design.. :)

HJÄLP!!! I need som help with this.
1 E.K - Mamma till Alicia:

skriven

Jodå, Allt är fin fint :)

Sj då?

2 Jenni 21 år, bebis #2 och bröllop på G:

skriven

Din syrra kan väl göra andra designer? Typ inte bara byta headerbild utan göra om hela skiten. Vill man ha hjälp nuförtiden brukar man få betala folk, eller ta gratisdesigner som finns på nätet :P

Kommentera här: