V. 20 ♥

Godkväll alla!
Hoppas ni har haft en bra dag? Jag har haft en bra dag. Jag har varit extremt trött sådär trött så jag skulle lätt kunna lägga mig på golvet och sova. Att vara så trött är inte alls roligt! Man känner sig helt dåsig och inte alls delaktig och med i verksamheten. :/ Men man får försöka ta sig en nypa luft och försöka hålla sig vaken även fast det är svårt..
Hur var er graviditet när ni var i v. 20? Skulle jätte gärna vilja att ni delar med er hur ni uppfattade det?
Var ni också sådär konstigt trött hela tiden? Skulle vara kul och höra er berätta. Om ni vill så klart! Det är frivilligt :)

Annars så har dan flytit på! Slutade halv fem, några kollegor samlades och vi sammanstrålade tillsammans till Göta Ark. Snabbt in och handla nåt på 7-eleven precis intill och det blev en youghurt och en kanelbulle. Det fanns inte alls några goda smörgåsar så det skippade jag då hellre. Sen så fanns det även vindruvor och en ask med Noblesse choklad som jag bara älskar i personalrummet där vi hade mötet! Vi satt där runt bordet och turades om om chokladen och vindruvorna. Gott var det!

Min älskade familj hämtade upp mig sen vid Gullmarsplan så jag slapp och åka tunnelbana som för övrigt var fullsmockad med människor!! Fattar inte.. Vad gör så mycket människor ute då tänkte jag när klockan var strax efter sju. :/ Det kändes som om man åkte i rusningstrafiken vid fyra-fem på dan. Jaja...

Här kommer en bild som jag tog alldeles nyss



V. 20
Förresten, tröjan jag har på mig är en mammatröja som jag köpte på H&M i söndags.
Den är hur skön som helst! Älskar den tröjan fast det är första dan jag använder den :)

Nu ska jag tvätta av mig sminket och sen krypa ner brevid mina älsklingar! Alicia ligger mellan oss inatt. Jag vill ha henne nära mig hela tiden. Eftersom att jag jobbar så sent och hinner inte träffa henne så mycket. :( så då vill jag ligga nära henne och känna hennes doft och sniffa på henne hur mycket som helst. Gud vad jag älskar min lilla dotter. Även fast hon har kommit in i en period då hon tror att hon bestämmer om allting, men samtidigt så vet man att alla barn kommer dit och har passerat den perioden. Hon är jätte kaxig och envis som en räv! Det har hon fått från sin mamma. Men som förälder är det att bita ihop och jag ser inga som helst hinder eller bekymmer med att Alicia har det, för jag handskas ju med det på jobbet och då lär man sig hur man ska handla och ingripa. Men visst, det är inte kul att bråka med sin egen dotter om det. Men äh, det går över snart! Förhoppningsvis..

Nej, nu blir det sängen! Ska upp 05:20 i morgon biti. Pust och stön!!!
GOD NATT!

Kommentera här: