Äntligen fredag igen!!

Godkväll på er!

Vill först och främst bara säga att jag verkligen är glad! Jag och Thomas har pratat och pratat om att försöka igen, det är som många säger man ska inte ge upp för lätt. Jag är och även han med villig på att försöka få detta att fungera. För ingen av oss vill egentligen separera! Men nu har vi i allafall kommit fram till att vi vill leva med varann, visst alla kan ha sina upp och ner gångar och det har vi verkligen haft tillsammans, men samtidigt så lär man sig att bli starkare ju mer man kämpar och tar sig igenom det som är dåligt. Och jag är villig!
För jag älskar verkligen honom, han betyder väldigt, väldigt mycket för mig och att vi har Alicia får mig att inse att vi klarar vad som helst, så länge vi är tillsammans och har varann ♥

Jag vet att jag inte har bloggat nåt sen sist. Kom inte ihåg när bara! Men jag har ju som sagt inte mått så himla bra och jag har varit helt orkelös och extremt trött. Det är väl separationen som har sugit mussten ur mig. Det har varit mycket blandade känslor för oss båda. Men nu är det bra igen!

Ska slänga mig på soffan snart! Jag är så tröööööött.. Skulle kunna sova bort en hel dag! Gud så skönt :)
I morgon vet jag inte vad som händer här hemma. Får se hur vädret ser ut i morgon, det sas att det eventuellt ska regna hela helgen. Min kollega på jobbet sa det men det ska ju bara regna på söndag men man vet ju aldrig. Jag tar lite dagen som den kommer. Är det skitväder så stannar vi inne. Är det fint så drar vi ut till nån park. Kanske till rådsparken eller bandängen där jag var i måndags.

Vad ska ni göra i helgen? Nåt roligt??
Har precis lagt Alicia och Thomas är iväg och hjälper sin brorsa med bilen som strulade..
Han kommer väl hem vad det lider.

Nej, har inget mer vettigt att skriva! Skit tråkigt inlägg, jag vet.
Vi kanske hörs mer i morgon.

Godnatt!

Kommentera här: