1 timme!

Hej!

Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme? Jag gjorde aldrig det igår kvälll innan jag gick och la mig, utan när Alicia vaknade och Thomas gick upp så frågade jag var klockan var och då var den fem över sju alltså fem över sex igentligen. Jäsp!

Idag är jag så förbannat seg! Skulle helst av allt vilja ligga på soffan hela dan och glo på film eller sova. Men det går ju inte när man har en aktiv liten 2-åring här hemma. Får passa på när hon väl sover så kan jag med gott samvete ligga och vila. :)

I morgon är det jobb igen! Och på tisdag ska jag ha samtal med Alicias pedagog. Och sen på onsdag är det läkarbesök igen för att få fortsatt sjukskrivning. Sen veckan efter på måndag är det bm besök.

Thomas är iväg till fiskis och ska städa bilen, och syster tog med sig Alicia ner till Lidl och ska handla lite mjölk. Det var slut på det här hemma. Jag hade följt med om jag hade orkat men jag har så förbannat ont i hela kroppen! :S Usch, vissa dagar så gråter jag för att jag har så ont. Vill verkligen inte ha så här ont som jag har. Jag önskar att jag kunde få må bra nån gång. :/
Jag gör mina övningar som jag fick tillsägelse av min sjukgymnast att göra och går på vattengymnastik, rör mig väldigt mycket på jobbet. Försöker hålla igång en aktiv tjej här hemma med mycket spring i benen. Det är inte alltid lätt!
Men jag försöker så gott jag kan och orkar.

Nu tänkte vi förbereda lunchen och sen ska lilltjejen sova!

Kommentera här: