Myskväll <3

Just nu ligger jag i sängen och bloggar. Det är så skönt att blogga från iphonen :) slippa sitta upprätt med en klumpig bärbar dator, när man kan ligga ner och blogga! Love...

Jag och älsklingen har haft en jätte mysig och avkopplande kväll tillsammans som vi spenderades på Heron City. Vi åkte hemifrån strax efter fem och spelade lite i spelhallarna, sjukt dyrt att spela på vissa automater! 69:-. Vi hade inte så mycket att göra, frågade om vi fick komma in och börja bowla tidigare än sju som jag hade bokat från början och det gick bra. Så vi körde igång spelet. Självklart vann ju älsklingen! <3
Han samlade på sig massvis av strike! Sen efter spelets slut så gick vi till Willys och handlade godis och läsk sen åkte vi hem. Fanns inte så mycket att göra! Vi skulle ha ätit där också, men mådde så illa och dåligt eftersom att det var så sjukt mycket folk överallt och ingen ventilation eller luft vilket gjorde mig alldeles dåsig i huvudet. Det fanns ingen som helst syre där och det gjorde mig helt utmattad! :/

Men det var i allafall en avkopplande kväll för oss båda. Och väldigt mysigt! Älskar dig så mycket min älskling <3
Du är mitt allt.
Ska alldeles strax sova, är mega trött! Jäsp...

Tog ett sånt kort på min andra hälft!
Jag älskar dig så himla mycket <3

 

Kommentera här: