2 år och 8 månader ♥

 



Min älskade och finaste lilla Alicia som idag blir 2 år och 8 månader.
Om 4 månader blir hon 3 år. Herregud, vart tog tiden vägen alltså? Jag tycker inte det var så länge sen som jag var med på inskolning på dagis, men samtidigt så känns det jätte långt bak. Det är konstigt det där med tidsuppfattningen :)

Hon är verkligen en busig och envis tjej med en oerhört stark vilja, får hon inte som hon vill så sätter hon sig på tvären och blir både arg och sur. Hon är väldigt kärleksfull, omtänksam, busig, förstående. Eftersom att hon blev så tidig med att krypa och gå så utvecklade hon inte sitt språk ordentligt. Men nu pratar hon hela tiden, hon sjunger hela sånger, pratar hela meningar och verkligen förstår när man säger nånting. Hon har verkligen blivit en stor tjej. Hon får verkligen mig att orka upp och må bra, båda mina älskade barn ♥
Ni är det bästa jag vet! Och självklart min älskade blivande man också. :)

Nu är diskmaskinen på plats! Thomas åkte och köpte den idag och det är så skönt att ha en så man slipper tjafsa om vem som ska diska hela tiden. Hahaha! :P

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen krypa ner brevid mitt finaste hjärta ♥

Godnatt, sov gott och dröm sött! :)

Kommentera här: