Vad gör jag för fel?

Ibland undrar jag om det är nåt fel på mig eller om det är nåt fel jag gör. För hur pedagogiskt jag än pratar och försöker vara så känns det inte som att det riktigt hjälper. =/ min fina och stora prinsessa har förvandlats till nån jag inte alls känner igen. Vart har min gulliga lilla Alicia tagit vägen? Självklart är väl det här en del föräldrar går igenom när det kommer till trots. Det är svårt att hantera trosen emellanåt. Men jag försöker så gott jag kan. Men det är som många säger;" det är inte en dans på rosor " och det vet man ju absolut. Men jag tycker bara det är en jobbig tid just nu. Får hålla tummarna att det snart är över, för annars sliter jag av mig håret snart!!
 
Kände bara att jag ville få ur mig det här.
Nu känns det lite bättre. Får hoppas på att i morgon är en bättre dag!
 
Emma skulle ha sovit kvar här men Isabelle fick feber när vi var i parken. Så dom gick hem och jag ska väl snart gå och lägga mig. Känner mig helt slut efter den här dagen.
 
Barnen sover gott och det är lugnt och tyst här hemma. Man får njuta av tystnaden så länge det går. =)
Hoppas ni har haft en betydligt bättre midsommarafton än vad jag har haft...
 
Som sagt så hoppas jag att morgondagen bjuder på nåt mycket bättre!
 
Nu säger jag; Godnatt! PUSS ♥

Kommentera här: