-2 grader!

Godmorgon allihopa!
Har varit vaken sen 05:45 då Thomas jäkla klocka ringde. Blir så irriterad på honom när han somnar om och klockan ringer två gånger igen. Tindra vaknar så lätt och kan då inte somna om.

Idag ser det ut att vara kallt! -2 grader ute. Så idag gäller det att sätta på overallen på Alicia. Det har verkligen fryst på inatt. Brrrr! Måste gå ner i förrådet och kolla om min vinterjacka ligger där. Jag har en röd Everest redan som hänger framme, men jag ska ha en till fast svart vinterjacka och det är mycket skönare att ha på sig. Den är inte lika tjock och tung som Everest jackan. Kan vara skönt att variera lite :)

Jahap, lika bra att gå upp och ge frukost i magen. Lite hungrig! Alicia vaknar nog snart. Hoppas ni annars har sovit gott inatt?! Det har faktiskt jag gjort även fast jag kom i säng halv tolv.

Vi hörs lite senare!
PUSS <3

Kommentera här: