30 december

Snart är detta år slut!
Vet inte hur jag ska summera det. Men det har både varit upp och ner som en bergochdalbana. Men framför allt så har mina älsklingar blivit så stora. Tindra fyllde 1 år och Alicia 4 år. Tindra växer och växer och hon blir mer och mer självständig och tryggare i sig själv och har verkligen skinn på näsan och kan säga ifrån men samtidigt världens charmigaste unge. Med det leende hon har kan hon charma alla. :) Alicia är väldigt trotsig just nu och jag tycker hon har varit det väldigt länge nu. Men det försvinner ju. Hon är en go och mysig liten tjej som alltid vill kramas och pussas massor. En väldigt snäll kompis emellanåt. Kärleksfull stor tjej! ♥

Jag har världens finaste barn. Skulle aldrig vilja byta bort dom mot något eller någon annan. Även om man kan bli galen och irriterad på dom så älskar jag dom så djävulskt mycket. Till rymden och tillbaka! Jag går genom eld och vatten för deras skull. Dom är mitt liv. Dom är orsaken till att jag får energi och kämpar på även när jag vill ge upp allting ibland. Sen att dom har en sån fantastiskt, fin och kärleksfull pappa gör saken bättre. :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag skulle komma nånstans med det här. Haha! :)
kände att jag behövde skriva av mig lite kanske. :)

Imorgon är det nyårsafton!
Det ska firas här hemma hos mig. Med Thomas, barnen och Emma med familj kommer hit och vi äter gott och umgås och firar in det nya året tillsammans ♥

Det kan inte bli bättre! :)
Ska bli så mysigt. Jag är verkligen omringad av människor som älskar mig. Det är det ända som betyder nånting för mig. Så länge man har dom bästa omkring sig så kan man vara vart som helst. :)

Hoppas ni får en jätte mysig och underbar nyårsafton! För det ska vi ha. :)

Gott Nytt År på er alla fina läsare!!!
Ta hand om er och sköt om er! Kom ihåg, ta det lugnt med alkoholen!!! :D

puss och kram!

Kommentera här: