Måndag!

Godmorgon! Måndag morgon igen. Sitter på jobbet och dricker vatten och läser tidning. Idag kör vi ett 8-16:30 pass. Sen direkt till träningen. Så nu jäklar ska här brännas fett.

Jag märker verkligen skillnad på matintaget. Jag äter en liten portion med mat utan kolhydrater men massor av kokta grönsaker. Jag blir mätt på det lilla, så jag har krympt matsäcken. Det känner jag. :)

Jag känner mig lite piggare.
Hoppas på att jag har gått ner nåt. Då skulle jag bli glad!

Igår var jag som sagt på spårvägsmuseet med Alicia. Hon tyckte det var jätte kul med alla gamla tunnelbanor och tåg. Så många kort blev det :) Så störande att bilderna jag lägger upp från telefonen hamnar åt fel håll. Då måste jag föra över dom på datorn och sen rotera dom åt rätt håll och sen ladda upp dom därifrån. Jag bloggar ju aldrig från datorn utan på min telefon så det är därför jag aldrig orkar ladda upp dom på datorn. Vilket i-landsproblem.. Haha!!

Men vi var där i allafall tills dom stängde. Så fyra timmar tyckte jag var bra. Alicia var så trött när vi kom hem. Så hon somnade direkt när hon la sig i sängen. Mammas älskling ♥

Nu måste jag gå ner och klä på mig. Klockan åtta ska man vara ute och ta emot barn som kommer. Så det är bara att bege sig ner och pälsa på sig.

Hoppas ni annars mår bra?!
Jag mår inte så bra just nu. Mycket som händer och det är så mycket som cirkulerar i huvudet. Men jag försöker att stanna upp och andas. :'(

PUSS♥
1 Jenni:

skriven

Vad tänker du på som får dig att må dåligt? :/ Pengar? Allt kommer lösa sig ska du se!

Kommentera här: