Låååång dag!

Godmorgon torsdag!

Idag kommer det bli en lång och jobbig dag. Kör ett 8-16:30 pass. Och huvudvärk till på köpet! Usch.. :S

Kände redan igår att jag var lite okoncentrerad och ögonen hängde inte med. Sen brukar alltid huvudvärken komma. Jag tog en Alvedon på 1g imorse ihopp om att värken försvinner nån gång under dan.

Det är en dag kvar imorgon att jobba sen är det helg. Så skönt! Det blir väl en ganska lugn helg. På söndag ska vi ha en liten bjudning för våran älskade lilla pluttis som fyller 1 år. Vad hände där liksom? <3 mammas älskling!
Sen på söndags kvällen ska jag titta på lägenheten som jag eventuellt ska byta till. :)

Snart är jag framme på jobbet! Ska ta mig en kopp te och lägga mig i soffan innan jag börjar jobba.

Ha en toppen dag! Det ska jag försöka ha. :)

PUSS!

Kommentera här: