30 november

Lördag och sista lördag i denna november månad. Och imorgon är det redan 1 december vilket också betyder första advent. Så himla mysigt! ♡

Jag har sån julkänsla i kroppen. Igår kväll satte jag upp julgardiner i köket och julduken och alla adventljusstakar har kommit upp förutom i barnens och mitt rum. Jag måste köpa fler små lampor och julstjärnor eftersom jag inte har nån fönsterbräda i mitt sovrum. Så idiotiskt!

Lyssnade på lugna favoriter och där spelar dom all slags gamla och nya jullåtar. Jätte mysigt!

Nu fattas bara snön! Jag vill ha snö. Jag hoppas den kommer snart.

Igår åkte jag och barnen till Farsta och handlade lite på Chilli för mitt presentkort. Lägger upp bild längre ner! :)
Sen ett stopp på Kicks och där köpte jag Loreals double exstanstion eller hur det nu stavas. Haha! Sen en ögonbrynspenna med en borste på av märket Isadora. Jag älskar både Loreals och Isadoras märke dom är bra.

Imorse vaknade jag och barnen åtta och vi låg och myste i sängen sen gick vi upp och åt lite frukost. Smörgås och drack varm choklad. Sen efter frukosten drog jag fram dammsugaren och satte genast igång med städningen. Så nu är det fint r hemma tills imorgon. Sminkat mig har jag även gjort också. Kände bara för det!
Sen hämtar Thomas upp oss och åker till Ikea där det blir både julbord och shopping. Behöver glödlampor och även lite julsaker. Jag lär ju komma hem med massa annat också. Haha! Garanterat..

Hoppas ni mår bra annars och får en mysig och lugn lördag!

Ta hand om er! ♥
puss och kram

Här är det jag köpte på Chilli


Kommentera här: