Vabbilivabb!!

Haha.. Lite rolig rubrik! :D visste inte vad jag skulle skriva.

Ja som rubriken lyder så är jag hemma och vabbar med två genomförkylda tjejer varav en hostar mer än den andra. Inatt lät det som om Alicia hade falsk krupp det lät lite hemskt när hon andades och hostade och var väldigt hes på det så jag sov lite oroligt.

Så idag har vi bara tagit det extra lugnt och lekt i barnens rum. Alicia är inte sig själv. Hon har inte ätit så mycket dom här dagarna. Magen är uppblåst och hon vägrar göra nr 2 och konstant trött och grinig. Så imorgon ringer jag hennes läkare och rådfrågar hur vi ska gå tillväga nu. För nu måste det hända nåt!

Idag har jag äntligen storhandlat så nu är både kyl och frys fullproppad. Måste köpa mig en extra frys att ha på balkongen. Jag handlade inte så mycket som skulle frysas in och ändå fick jag sortera ut och kasta för att få plats med det som behövdes frysas in. Det är helt stört hur dom tänkte där med en liten frys samma med kylskåp. Man får inte plats med mycket!

Men nu har jag i allafall mat så jag klarar mig. :)
Tusen tack till Thomas som alltid ställer upp och hjälper mig. ♥

Har tittat på Bagge och Wahlgren på 7an. Premiär! Ruskigt kul och se hur det var hemma hos dom. :)

Nu ska jag gå och sova! Barnen lär säkert vakna tidigt imorgon biti.

Hoppas ni annars mår bra och har haft en bra tisdag! ♥

PUSS!

Såhär mysigt låg jag och Tindra i soffan och sov. Så underbart mysigt ♥♥♥





Myser i soffan framför Musse Pigg ♥♥

Kommentera här: