5 arbetsdagar kvar

Godmorgon!
Usch vad jag var trött imorse när alarmet ringde 5:30. Det kändes som om jag precis hade somnat. Jag hade jätte svårt att somna igår kväll. Vaken och pigg! Men till slut somnade jag och sista gången jag tittade klockan så var den 23:45.

Jag är så glad att det bara är den här veckan kvar, alltså 5 arbetsdagar kvar att jobba. Sen är jag ledig i två veckor. Så fucking jäkla skönt. :D

Barnen går på sommarlov redan på fredag då dom är lediga med sin pappa och jag jobbar. Stänger både torsdag och fredag.

Det ska bli så skönt med ledighet! Det är ju verkligen behövligt efter dom tuffa månaderna. Men fan vad jag och mina kollegor är grymma! ;)

Hoppas ni får en jätte fin dag trots kylan!
Jag är strax framme på jobbet.

puss och kram ♥




mina fina älsklingar igår vid middagen


Kommentera här: