On my way..

Nu är jag på väg hemåt och ska hämta upp mina solstrålar! Jag känner mig helt slut. Jag är helt sönderstressad! Det här är inte hälsosamt. Haft magvärk från hell och pinat mig igenom hela dan.

Usch! Eftersom en kollega är sjukskriven sen 4v tillbaka så har vi haft närmare 8 olika vikarier vilket har resulterat i att både vi och barnen framförallt känner sig/oss vimsiga i huvudet. Vi är helt slutkörda på jobbet! Det är hemskt och säga men hade jag vetat detta så hade jag nog stannat kvar på mitt förra ställe. Där var det mer strukturerande. Här är det mest kaos att behöva få ihop dagarna och schemat framförallt! Vi går under snart. Nä usch!

Jag hoppas att kollegan kommer tillbaka snart så att vi kan få allt på plats. Just nu går det inte med dessa nya vikarier som kommer varje dag.

Så så ser det ut just nu på jobbet!
Nu ska jag hämta mina troll och då blir jag genast på bra humör och slipper tänka på jobbet.

Tack och hej leverpastej!
1 Anonym:

skriven

Det sägs att det tar ca tre år för en nystartad verksamhet att "landa" och fungera. Härda ut, det blir bättre!

Kommentera här: