Onsdag!

G o d m o r g o n !

Sovit rätt så gott inatt. Somnade strax efter 21 igår av utmattning. Så stressigt på jobbet så jag bara vill spy! 😴

Har egentligen ingen lust med det här längre. Jag är så trött konstant. Ska det verkligen behöva vara såhär? Stressig och hårt pressad miljö? Är det hälsosamt att behöva stressa och köra slut på sig själv? Om det ska behöva vara såhär så kanske man borde se sig om ett annat jobb.

Men det är inte så lätt som andra kanske tror. Att bara skola om sig. Det ska finnas en budget också. Och den budgeten har inte jag för då hade jag nog skolat om mig för länge sen. Det är typ som att jag får nöja mig med att jag har ett fast jobb inom barnomsorgen. Fast jag skulle vilja göra nåt annat också.

Ja aldrig är man nöjd!
Nu är jag på väg till jobbet. Tjejerna är lämnade på förskolan.

Så snart blir det frukost.
Ha en bra onsdag!

Kram på er! ❤ 

Kommentera här: