Adios Facebook!

Godmorgon!
Tisdag idag och planeringsdag dag 2.
Igår tog jag mitt förnuft till fånga och avaktivera mitt Facebook konto. Jag är trött på all jäkla reklam, bilder/videos på barnmisshandel/djurplågeri. Jag får ångest och känner bara en stor klump i magen varje gång sånt skit poppar upp på första sidan. 😵

Jag känner en stor lättnad! Även fast jag inte var så aktiv på Facebook så kände jag att den tog alldeles för mycket plats i min vardag. Nu har jag bloggen för att kunna ventilera mig! Och sen har jag ett instagram konto om ni vill följa mig där. Lägger upp bilder då och då! Försöker bättra mig. Tycker nästan Instagram är bättre än Facebook. Bilder säger mer än tusen ord. 😉

Strax ska jag och tjejerna gå mot förskolan och skolan. Alicia trivs jätte bra i skolan. Hon tycker det är jätte kul! Min stora tjej. Som dessutom fyller 6 år imorgon. 😍

Hoppas ni får en jätte bra dag idag!
Nu ska vi börja fixa i ordning oss.

Puss och kram på er! ❤ 

instagram heter jag: thereseelisabethkarlsson 

Kommentera här: