God Jul!

God kväll!
Dagen före julafton och fortfarande ingen snö! Tråkigt. 😔
Alla julklappar är färdiga nu både till barnen, min systers barn, min mamma, Thomas mamma. Tjejerna har/är jätte duktiga! Dom har inte petat så mycket på julklapparna som ligger under julgranen. Det är mest katterna som är under granen och springer på julklapparna. 😂
Dom har väl mest suttit brevid och tittat lite.
Tror nog bestämt att vi har två förväntansfulla och pirriga tjejer imorgon biti! Dom lär vakna tidigt imorgon. Vi har lovat dom att dom ska få öppna några stycken på morgonkvisten.

Så det ska bli väldigt kul och få se deras miner när dom öppnar några. ☺

Imorgon ska vi som sagt åka till Fisksätra där vi ska fira julafton hos svärmor. Sen på fredag åker vi och firar hemma hos min mamma och byter julklappar. Det blir mysigt! 💖

Kan inte riktigt fatta att det är julafton imorgon! Det är lite svårt att ta in. Snart ett nytt år! Ett nytt år med löften och ett sundare liv. Nu jäklar ska jag fan hålla det löftet för mig själv. Måste börja träna och tänka mer på mig själv än andra! Det här året menar ju så klart 2016 ska bli mitt år.

Ska snart krypa ner brevid min lilla familj.
Vi fyra sover i samma säng. Lite trångt! Men så mysigt. Att höra sina älsklingar andas gör mig hel. ❤

Vill bara önska er alla en riktigt

                                God Jul
                                      &
                             Gott Nytt År
                                 ❄🎄🎅

Kommentera här: