Känslosam dag! 💔

Idag har dagen varit riktigt känslosam. Eller snarare en gråtfest på jobbet.
Min fina kollega Therese hade sin sista dag på jobbet idag. Det var jätte jobbigt! 😔
Tyckte så synd om henne. Hon har vuxit nåt så grymt mycket under tiden vi har jobbat ihop. Och hon fick ingen fast tjänst vilket jag tycker att hon borde ha fått med tanke på att hon har barnskötarutbildning. Hon är en sån fin människa. Jag önskar all henne lycka till! ❤
När hon väl skulle gå så kramades vi och jag kunde till slut inte hålla bort tårarna. Usch! 😭
Det var jätte jobbigt! Jag brukar ha väldigt svårt för att gråta offentligt. Men idag kunde jag inte hålla emot. ❤

Jag hoppas vi ses snart igen, Therese!

Nu ska jag gå och lägga mig!
Kör ett 9-17:30 pass imorgon. ☺

       

                           G o d  N a t t ! ! !
1 Therese:

skriven

Åh kommer sakna er alla så mycket ❤
Vill även säga att om det inte vore tack vare er alla så hade jag inte vuxit har lärt mig mycket under mina 1,5 år med er ❤ Ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Kram

Kommentera här: