Måndag 21 december!

Godmorgon!
Måndag och tre dagar kvar till julafton. Det är fan sjukt alltså. Jag har ingen som helst julkänsla. 8 grader varmt och INGEN SNÖ!! 😵😵

Jag längtar jätte mycket efter snön. Jag vill ut och leka i snön med min lilla familj. ❤
Vi får väl de när den tycks dyka upp!

Båda mina tjejer sov över hos min älskade syster! Så skönt att veta att dom är lediga och slipper gå till förskolan och skolan. Jag är evigt tacksam för att hon tog med sig båda igår kväll. Det kändes jätte konstigt när jag inte behövde lägga dom igår och inte väcka dom tidigt imorse. Det blir jätte fel i rutinerna! Eller rättare sagt kändes det jätte konstigt. ☺

Men jag är glad för deras skull att dom kan vara hos sin moster. Hon är ändå hemma med sina barn. 

Ja då var det snart dags att börja gå in och jobba! Är på jobbet nu.

Hoppas ni får en bra dag!

Puss och kram ❤ 

Kommentera här: