Torsdag 10 december!

Ja snart har det gått en månad sen jag bloggade! Att jag aldrig lär mig. 😃

Är just nu sjukskriven den här veckan. Opererade mig i fredags. Dom öppnade upp bihålorna och rensade bort massa polyper. Sövdes ner och vaknade upp med två stycken skumliknande tamponger upptryckta i vardera näsborre. Mamma hämtade upp mig och körde mig hem för att jag skulle slippa åka hem själv på tunnelbanan med kompressor och kirurgtejp runt näsan. Dessutom var jag väldigt trött och snurrig i huvudet efter narkosen. Så det var väldigt skönt att bara få komma hem snabbt!


Så här snygg var jag efter operationen. Sexigt eller hur? 😂

Faktiskt riktigt skönt att bara njuta av ensamheten och va för sig själv. Barnen är på förskolan och i skolan. Dom var lediga i måndags med mig. Troligtvis blir dom nog lediga imorgon med. Alicia har sitt första lucia uppträdanden imorgon. Men jag vet inte om hon ska gå eller om vi struntar i det.

Imorgon ska Elsa och Anna till veterinären. Vaccineras och chipas. Dom hade som tur var en tid imorgon. Annars var det fullbokat ända fram till början av januari och jag orkar inte vänta tills dess. Lika bra att få det överstökat! Tjejerna växer så det knakar!

Elsa den större katten är väldigt nyfiken och kelsjuk. Hon följer efter vart man än går. Är alltid där när man behöver henne. Hon kan säga ifrån när hon tycker att nåt har gått för långt. Om Tindra bär runt på henne för mycket. Ja då åker tassen fram med klon. Hon är väldigt busig och älskar att leka med rått leksakerna och med sin syster Anna. 

Anna den mindre katten är väldigt kelsjuk också men också väldigt avvaktande, lite skygg, drar sig gärna lite undan för nya människor. Men hon är verkligen så himla mysig. Kan slänga sig på golvet och rulla runt för att visa att hon vill bli kliad på magen. Väldigt lekfull och busig. Leker och busar väldigt mycket med sin syster Elsa. 


Dom ligger alltid tätt intill varann. 😍❤

Dom är verkligen speciella. Våra älskade kissemissar!

Det har väl inte hänt så mycket! Fortfarande ingen snö. Vilket är riktigt tråkigt! Längtar sååå mycket snön. Jag vill ut och åka pulka! 😄😄

Barnen tjatar lika mycket.

Ska glo lite på tv nu!
Puss och kram på er ❤❤

Kommentera här: