Mormor 80 år!

Idag har jag och Thomas varit ute på Värmdö hos min morbror och firat min mormor som fyller 80 år idag. ☺ 🎁🎂🎈🎉

Det bjöds på smörgåstårta, vanlig tårta, kakor och bullar. Jag förstår inte varför man alltid äter så mycket av just smörgåstårta. Men gott är det och man äter inte det så ofta! Jag kommer ju rulla den här semestern. Jag ska ta tag i kosten och träningen efter semestern. Det är en sak som är säker! 😃 

I 80-årspresent köpte vi en jätte fin lykta med ett tillhörande ljus till. Hon blev så glad för presenten. Så kul att göra andra glada! 😊

Alicia och Tindra fick under tiden vara hos sin farmor. Dom älskar sin farmor och dom hade haft det så mysigt. När vi kom så satt dom och myste i soffan till barnkanalen. Det såg så mysigt ut! 😍

Här är födelsedags barnet! 😊
min fina mormor. En väldigt pigg och glad kvinna i sina bästa år. Tycker inte alls hon ser ut att vara 80 år. Snarare 10 år yngre. 😄


Mammas goda smörgåstårta som hon har gjort


Såhär mysigt satt våra älsklingar hos sin farmor i soffan och myste till barn kanalen när vi kom och skulle hämta dom och åka hem. ❤
Det såg så mysigt ut att jag var tvungen att ta ett kort på dom. 😊


Nu ska jag gå och lägga mig!
Ögonen  går i kors.

Vi hörs en annan dag!
Puss och Kram ❤ 

Kommentera här: