Hilton hotell ❤

Just nu ligger jag och min älskade på Hilton Hotell i Slussen. Vi checkade in klockan 15:00 idag. 😊 Vi har ett jätte fint rum med utsikt över vattnet. Så vackert!

Vi bestämde förra helgen att hitta på nåt tillsammans bara vi två. Tjejernas farmor erbjöd sig att ta dom. Så dom sover över hos henne. Och dom tyckte det skulle bli jätte kul! Hela morgonen har dom varit helt exalterade och frågat efter farmor. Älsklingar! ❤ 

Vi fixade till oss och gick sen ut på stan och tittade. Åkte till Kungsträdgården och satte oss på uteserveringen Fridays och tog en var sin öl/cider. Så himla mysigt! 😍

Sen därifrån till Jimmys stekhouse på Söder. Åt oxfilé med bearnaisesås och klyft potatis. Så himmelskt gott! 😍 Värt varenda krona.

Satt där i drygt 2 timmar och gick sen till Ica och köpte lite tilltugg att ha uppe på rummet. La oss i sängen och myste framför tvn och åt lite små godis. Och här ligger jag fortfarande! Ska strax sova. Ville bara skriva lite att vi har det jätte jätte mysigt! 😍 Det här behövde både mamman och pappan.  Avkoppling och få ro om varandra ordentligt.

Godnatt!  ❤ 
Ska lägga mig brevid min lilla nallebjörn.

Puss och kram

Kommentera här: