Nyklippt!

Igår på jobbet tog jag tillfälle i akt att ringa och boka tid hos min frisör. Sagt och gjort!
Idag blev jag klippt kort och hon fixade även ljusa slingor i hela håret. Och det blev så snyggt. Det blev nästan lite liv i håret! ❤
I love it.

Jag kan verkligen varmt rekommendera min frisör Dorizabeth i Flemingsberg. Det är två systrar som driver salongen och dom är urgulliga, trevliga och riktigt duktiga på sitt jobb. Jag klipper mig inte nån annanstans. Det tar mig att åka 40min dit och det är helt värt resan dit. 😊 dom vet precis hur jag vill ha håret.

Så nu känner jag mig snygg och fräsch i håret. Lovley! 😍

Här kommer lite före och efter bilder. 😊


Jag är så sjukt nöjd! Alltid varje gång jag gör ett besök där. 😊

Puss och Kram ❤ 
1 Kicki:

skriven

Jättesnygg i håret blev du!!

Svar: Tack så mycket, Kicki! ❤
Therese Karlsson

Kommentera här: