onsdag 11 november

G o d  m o r g o n !

Imorse ringde alarmet 05:20. 😴
Stängde av det och kände hur skönt det skulle vara att somna om igen. Men bara masa sig upp och klä på sig och göra tjejerna klara. 

Nu är båda tjejerna lämnade på förskolan respektive skolan. Redan onsdag idag och jag längtar så himla mycket till helgen. Inte för att vi ska göra nåt speciellt. Mer att man får ta det lugnt och umgås med dom bästa i mitt liv. ❤

Man hinner knappt umgås med barnen längre. Man hämtar, lagar middag och sen vips så är klockan redan 19 på kvällen och då är det dags att förbereda för läggdags. Och så ser det ut varje dag. 😔 Så himla tråkigt.

Igår storstädade jag efter 8 timmars arbetsdag. Varför inte? Lika bra att fortsätta när man ändå hade ångan och energin uppe. En maskin tvätt hann jag även med och sätta på. Och även laga middag. Men tyvärr var jag ju inte riktigt klar förens klockan 21:30. 😴

Då var hemmet rent, tvätten hängd och jag var nyduschad. Det är nog det värsta med att städa på en vardag efter jobbet att det blir så sent. Därför har jag mina söndagar. Då kan man börja så tidigt som möjligt. Då har man resten av dagen till att hitta på nåt annat. Så tänker jag i allafall!

Idag kör jag ett 7:15-15:45 pass. Sen hem och mysa med familjen. Eller ja, Alicia ska till sin farmor och sova där och ha mysigt. Så då blir det bara jag, Thomas och Tindra. Då hinner vi göra nåt ihop. 💕

Oj vad jag babblar på! Hahaha.. 😂 
Morgonpigg!

Imorgon är det min födelsedag! Det känns inte alls som det. Känns som vilken annan dag som helst. 

Jag är strax på jobbet!
Då blir det en kopp varm te. Är lite hes i halsen och små snorig.

Ha en bra dag allihopa!
Sköt om er!

Puss & Kram ❤ 



Kommentera här: