Onsdag 4 november!

Ja som vanligt så blir tyvärr bloggen lite bortglömd emellanåt!

Man jobbar så mycket och när man väl är hemma så hinner man knappt umgås med sina egna. Ja då är det middag som ska lagas. Tvätt ska tvättas, disk ska diskas. Osv... Bläää! 😣
Ibland vill jag bara skita i allt. Men det går ju inte det heller.

Igår var snickeri gubbarna här och satte upp våra nya köksluckor och två nya mörka bänk skivor. Så köket ser betydligt fräschare och snyggare ut. 😆 idag ringde en man från kakelfirman och dom kommer på fredag och sätter nytt kakel i vårt kök. Ååååå det kommer bli så grymt snyggt. Speciellt med liggande kakel.

Här är före och efter bild på köket. 


Jag kommer att ta före och efter bild på kaklet också. Jag och Thomas har pratat lite om att lägga nytt golv. Bara nåt enkelt klick golv finns det. Det golvet vi har nu är så vidrigt. Ful färg och missfärgat dessutom. 😣
Så vi ska se vad för golv vi ska ha.

Annars rullar livet på som vanligt!
Jag har nu fått ett datum för min bihållsoperation. Kommer att opereras den 4 december kl. 07:20.
Dom kommer då alltså öppna upp mina bihålor för att ta bort massa polyper jag har som gör det extra jobbigt för mig. Jag är konstant snorig, täpt i näsan. Så förhoppningsvis blir det bättre i näsan. Hoppas jag. 
Men det återstår att se. Kommer vara sjukskriven 1 vecka. Lagom roligt i december månad också då man kommer få mindre lön pga sjukskrivning. Och man ska köpa julklappar. Jag får handla lite i taget när lönen kommer i november. 

Inte så långt kvar nu till julen. Det har börjat julpyntats i butikerna. Julmusten finns redan att köpa. 😱
Jag fyller även år nästa torsdag. Då blir man 29 år. Nästa år fyller jag 30. Herregud!! 😨

Nä nu måste jag gå och lägga mig.
Upp tidigt imorgon och väcka ungarna och sen bege sig mot dagis/skolan och jobbet.

Hörs mer en annan dag!
Puss och kram ❤ 

Kommentera här: