Älskling 30 år ❤

I fredags fyllde min älskling 30 år.
Det firades med cheescake, kaffe och lite folk.
Sen igår så överaskade jag honom med en Hotell natt på Elite Eden Park Hotel som ligger på Sturegatan. Och där på hotellet kunde jag inte hålla mig och tog fram två askar med våra förlovningsringar. Han blev så glad nästan så att jag trodde han skulle gråta. ❤
Tog glatt på oss våra vackra ringar och gick ut på stan. Bokade bord på Jensen Biffhouse eller hur det nu stavas. Och åt god mat och drack gott. Satt där i 3 timmar och gick runt lite för att hitta nåt bra ställe att sitta och ta en öl och cider på.

Satte oss intill hotellet. En mysigt liten bar. Vi hade riktigt trevligt och mysigt! 😍
Att få spendera all egentid med varann betyder mycket. Nånting vi kommer göra igen.

Han var jätte nöjd och lycklig för sin 30-års present.


Jag älskar min ring! 😍
Den är så jävla vacker. Den är lite stor, skulle nästan ha tagit en halv storlek mindre. Men eftersom jag beställde på Guldfynd hemsida så har man inget öppet köp om det skulle vara nånting. Men jag kan säkert fixa det på Guldfynds butiken. Allt går ju alltid att lösa.😊

Det var så skönt att få ligga på hotel för 1 natt. Bara vi två. Och vi kunde äta frukost i lugn och ro utan massa tjafs och bråk.

Så vi hade det jätte mysigt! ❤


Min stora kärlek ❤ 

Älskar verkligen honom. Han är min framtid!

Kommentera här: