Tidig morgon!

Blääää, för tidiga mornar! 😴
Inatt har jag haft svin ont i ryggen och haft ont i magen. I nedre delen av regionen. Jag som aldrig har ont i ryggen annars på nätterna. Ja om det nu inte är riktigt obekväma sängar man sover i. Haha! 😂 

Och på tal om nedre delen av regionen. Det stramar, känns olustigt på nåt sätt. Fast jag brukar i och försäj alltid få lite ont veckan innan mens. Så det är väl ett tecken på att den är på gång. Bläää! Om man ändå kunde bli av med skiten. Hatar just dom 8 dagarna varje månad då jag blöder så mycket att jag måste äta järntabletter. 😣

Jaja nog om mina bekymmer!
Är strax på jobbet. Slutar tidigt idag. 15:45.
Så det blir att hämta tjejerna och hem och laga middag och tvätta. Ett måste! 

Får hoppas på att Alicia får en lugn dag på skolan. Dom elaka pojkarna håller fortfarande på med henne och andra. Igår blev Alicia puttad av den ena killen helt oprovocerat. Så hon ramlade på leksaker och blev jätte ledsen. Tycker så synd om min älskling! ❤ Ska hon behöva ha det såhär varje dag. Inte klokt.

Mailade högre upp om detta och fick tillbaka mail. Här nere kan ni läsa själva! 


Så vi får se om dom hör av sig till mig och kommer göra nåt åt det här.

Puss och kram på er! ❤ 

Kommentera här: