Tisdag!

Godmorgon!
Barnen är lämnade på förskolan respektive skolan och jag är på jobbet.
Det känns som om man inte gör annat än jobbar, kommer hem och lägger barnen och sen stupar i säng själv. 😂😁

Och så blir det bara mörkare och mörkare. Så trist! 😔 
Men vi får väl se när den där vargavintern kommer. Som det är sagt ska bli den här vintern.

Gott det ska bli med frukost snart. Åt inget när jag åkte. Brukar äta frukost på jobbet när jag börjar 7:30.
Nu är det andra dagen jag går ifrån min matlåda till jobbet. Glömde den igår och även idag. Förhoppningsvis klarar sig laxen tills imorgon när jag tar med den till jobbet. Jag som alltid brukar ha huvudet på skaft men inte igår och idag. Hahaha! 😂 

Nej om man kanske skulle börja jobba lite. Måste fixa mig en kopp te. En bra start på morgonen.

Ni alla får ha en bra dag!
Puss och kram på er ❤

Kommentera här: