Onsdag!

Godmorgon!
Är nu på väg till jobbet. Har vabbat två dagar. Tjejerna blev genomförkylda 4:e dagen i Turkiet. Hostat som en tok! Tindra fick jätte jobbig ögoninflammation som varade i mer en en vecka. Sen fick Alicia lite kladd i sina ögon. Så dom har varit borta ifrån förskolan/skolan rätt länge nu. Så nu är dom lämnade. Och det ska faktiskt bli skönt att få jobba igen.

Det har varit rätt intensiva vabb dagar. Dom har varit pigga men för snoriga för att vara på förskolan och skolan och jag har haft mensvärk som heter duga. Så dom jävlas med mig extra mycket när jag inte mår bra. 😩

Men nu hoppas jag på att tjejerna håller sig friska nu ett bra tag framöver.

Katterna har busat så mkt. Dom väckte mig vid 4 tiden. Inte alls pigg på att vakna då. Men dom är för söta när dom busar. ☺

Strax på jobbet!
Slutar 15:30 idag. Skönt med en kort dag! Men dom andra dagarna slutar jag 16:30 och 17.

Ha en bra dag!
Puss och kram ❤ 

Kommentera här: