Vabbruari!

Vaknade tidigt imorse, närmare runt 04 då jag hörde Alicia ropa från hennes rum och lät ledsen. Så jag gick in till henne och då klagade hon på ont i magen. Hon kändes varm, men jag tog aldrig tempen. Var så trött att jag knappt orkade hålla upp ögonen. Hon la sig brevid mig i sängen och somnade om efter ca en halvtimme. När alarmet på telefonen ringde klockan 06 så såg jag hur hängig hon såg ut och tog tempen direkt och den visade 38,5. 😩
Jahap.. var bara att ringa jobbet direkt 6:30. 

Åt lite frukost där vid 7 och sen gick vi och la oss på soffan allihopa. Tindra fick också vara hemma. Vi låg och tittade på Snövit och hade mysigt. Olof låg brevid oss och myste! ❤ 
Så sällskapssjuk den där Olof. Så kelig och social. Vill alltid ligga brevid och kommer springande som en hund när man kommer hem efter jobbet och slänger sig på golvet och rullar och jamar. 😍

Dagen har varit väldigt lugn iallafall.
Vi myser och vilar. Eller ja, Alicia gör det åtminstone. Hon har sovit 1 timme. Hon äter och dricker som hon ska. Så det är positivt! ☺

Blir till att vabba imorgon med. Sen hoppas jag att hon är pigg tills på lördag. Då vi ska ha Tindras kalas. Men det är två dagar dit så hon hinner troligtvis piggna på sig.

Nu ska jag pussa på mina två prinsessor! ❤ 
Och fortsätta mysa och ta det lugnt.

Puss och kram 


Min lilla sjukling! 😔 

Kommentera här: